Davčna blagajna je aplikacija namenjena za delo na plačilnem mestu. Razvita je tako, da delo z njo ne zahteva zahtevnega računalniškega znanja. Aplikacija podpira delo na standardnih računalnikih, vendar polno funkcionalnost in hitrejše delo omogoča v kombinaciji z zasloni na dotik.
Uporabniki programa tako v najkrajšem možnem času rešijo zahteve kupca, izdajo račun, v gostinstvu premeščajo iz mize na drugo mizo, pošljejo naročilo v kuhinjo, dodajajo dodatke jedem, izbirajo različne menuje,…
Kaj mora imeti dobra davčna blagajna?
- možnost neodvisnega dela vsakega plačilnega mesta v primeru okvare (okvara na serverju ali na eni blagajni ni odvisna za delo vseh blagajn)
- možnost shranjevanja baze podatkov (BACKUP)
- podrobna navedba pooblastil zaposlenih – vsako funkcionalnost programa lahko omogočite ali onemogočite zaposlenemu tako, da imate popoln nadzor nad poslovanjem
- možnost definiranja funkcijskih tipk po lastnem izboru – to so lahko bližnjice do pogosto uporabljenih funkcij
- možnost definiranja hitrih tipk na 4 nivojih za maksimalno 135 artiklov
- možnost definiranja priljubljenih artiklov
- prikaz slik artiklov v meniju in pri priljubljenih
- možnost izbire velikosti črk artikle v meniju in hitre tipke
- možnost izbire števila izpisanih računov
- možnost ponovnega vpisa v primeru neaktivnosti – samodejno zaklenepanje
- podpora za display za uporabnike
- izpis naročila na tiskalnik za naročila, ki je oddaljen od plačilnega mesta (kuhinja, grill, šanki…)
- možnost definiranja različnih tipov izpisov naročil za vsak tiskalnik posebej
- možnost definiranja glave in noge računa za sporočila (npr. WIFI geslo, promotivna sporočila)
- možnost sporočila vezanega na dopolnitev opisa pri artiklu
- podpora za izpis vnaprej določenih, pogostih sporočil (v kuhinjo)
- delo po mizah – grafičen prikaz miz v prostoru lokala
- podpora za happy hour po specificirani ceni ali postopku (možnost podrobnega planiranja vnaprej skozi aplikacijo Office)
- podpora za akcije
- možnost dodelitve popustov po postavkah ali na celotni račun
- podpora za opcijo plačila artikla POL-POL (pri pizzi)
- kombiniranje različnih vrst plačila
- prikaz iznosa vračila gotovine
- možnost plačila določenih postavk na računu (ko želi vsak gost plačati svoj račun, naročilo pa je bilo skupno)
- možnost povezave s EFT POS terminali za automatizirano kartično plačilo
- možnost povezovanja s hotelskimi rešitvami za centralizirano evidenco potrošnjo gostov po sobah in naknadni obračun
- možnost izbire in spreminjanja podatkov R1 kupcev
- podpora za točke zvestobe za kupce (podrobna evidenca in aktiviranje opcij in cen se odvija skozi aplikacijo Office)
- popolna podpora za spremljanje dostave: povezava s telefonsko centralo in direktna podpora za pristop klicem in bazi podatkov kupcev
- pregled starih računov, izpis kontrolnega poročila, možnost zbirnega obračuna po zadanem časovnem obdobju
- možnost obračuna za vsakega zaposlenega posebej obračuna
- pošiljanje dnevnega prometa po emailu
- možnost avtomatske nadgradnje na zadnje verzije programa, ki vsebujejo nove funkcionalnosti
Z davčno blagajno boste spremljali realizacijo po vseh mogočih parametrih, kupcih in celo definirali program zvestobe z različnimi cenami, odvisno od vaših kupcev.