Pripadnost podjetju lahko izrazimo tudi z oblačili. Izvrsten način je, da v primeru ekipnih športov ali množičnih športnih prireditev zaposlenim podjetje kupi športna oblačila. Ne le za spodbudo in podporo, tudi za izkazovanje zunanjega videza in podobe podjetja v javnosti. Šport pa je že sam po sebi nekaj pozitivnega in navdihujočega. Ob športnih prireditvah je veliko pozitivnih čustev in dobre volje. Če nam uspe, da dobro voljo povežemo z videzom našega podjetja, še toliko bolje za nas in za podjetje. Najenostavnejši način za dosego cilja prepoznavnosti podjetja v primeru športnih prireditev so športna oblačila zaposlenih, ki so aktivno udeleženi na športnih prireditvah.
Na športnih oblačilih je natisnjen logotip podjetja, prepoznavni slogan in morebiti še kakšen motivacijski napis. Enaka športna oblačila še dodatno povežejo ekipo in spodbudijo športni duh, pa naj gre za tekmovanje ali le sodelovanje.
Kazalo strani:
Kot darilo ali majhna pozornost
Športna oblačila pridejo v poštev tudi kot darilo ali pozornost nekomu, ki nam je blizu in vemo, da se ukvarja s športom. Športnih oblačil gotovo ne kupimo za nekoga, ki se gibanju in telovadbi izogiba v dolgem loku. Predvsem so popularne športne prireditve, kot so maratoni ali organizirani teki, kolesarjenja, smučarski dnevi in podobno. To je priložnost, ko se lahko ekipa ali sodelavcev, prijateljev ali sorodnikov, še bolj poveže. To pa lahko tudi storijo z enakimi športnimi oblačili.
Pri nakupu športnih oblačil je pomembno, da se držimo naslednjih načel:
- Kupimo športna oblačila iz kvalitetnih materialov, ki se hitro sušijo in so dovolj trpežna.
- Športna oblačila morajo biti enostavna za vzdrževanje.
- Kupiti moramo prave velikosti.
- Všeč nam mora biti tudi barva športnih oblačil.
- Pazljivo pri napisih – tisk ali našitek mora biti kvaliteten, da se ne uniči ob večkratnem pranju.
Povezovanje in druženje
Vsekakor šport povezuje in združuje ljudi. Če delodajalec svojim zaposlenim podari športna oblačila, je to gesta, ki spodbuja športna udejstvovanja, zdrav življenjski slog in druženje. Zadovoljni zaposleni so gotovo tudi bolj produktivni in lojalni do podjetja.