Skip to content

Nem.si

Menu
  • Računalništvo in tehnologija
  • Otroci in igrače
  • Lepota, moda in zdravje
  • Avtomoto
  • Darila in promocija
  • Ekonomija in poslovanje
  • Razno
Menu

Google Ads je zmogljivo orodje

Posted on 01. 05. 2022 by admin

Googlovo oglaševalsko omrežje vključuje zelo zmogljivo (in brezplačno) orodje za ustvarjanje in upravljanje oglaševalskih kampanj: AdWords. Osnovna zamisel orodja AdWords je, da morate za oglaševanje v Googlu ustvariti oglaševalsko kampanjo, tako da določite ključne besede, povezane z vašim podjetjem, najvišji znesek, ki ga želite zaračunati na klik, in mesto, kjer želite, da se oglasi prikažejo glede na stran z rezultati iskanja.

Google Ads je ena od glavnih oglaševalskih platform.

Google prikaže le en oglas na rezultat iskanja za vsako ključno besedo, ki je navedena v njegovi zbirki podatkov kot del oglaševalčevega računa. Če je več oglaševalcev izbralo isto ključno besedo, bo najvišji ponudnik dobil položaj na vrhu Googlove strani z rezultati, ko bo nekdo iskal to ključno besedno zvezo. Oglasi se prek Googlovega programa AdSense prikazujejo tudi na spletnih straneh, ki so povezane s ključnimi besedami v oglaševalčevem računu.

Ko nekdo klikne na oglas, se oglaševalcu zaračuna znesek, ki ga je določil kot najvišjo ponudbo, pomnožen z oceno kakovosti njegovega oglasa (številka, ki jo Google določi na podlagi dejavnikov kot so stopnja klikov ter ustreznost besedila oglasa in pristajalne strani). Ocena kakovosti se uporablja za določanje pogostosti prikazovanja oglasa in njegovega mesta na strani z rezultati iskanja ali na spletnem mestu; višja ocena kakovosti pomeni višje mesto in več prikazov oglasa.

Če želite začeti uporabljati program AdWords, se lahko oglaševalci prijavite na račun na spletni strani https://adwords.google.com/. Po ustvarjanju računa in prijavi bodo oglaševalci preusmerjeni na stran “Kampanje”, kjer lahko ustvarijo novo kampanjo.

Oglaševalci bodo morali nato izbrati vrsto kampanje, ki je lahko “samo iskalno omrežje” ali “samo prikazno omrežje” Za večino podjetij je najboljša izbira možnost “samo iskalno omrežje”, saj omogoča prikazovanje oglasov izključno na straneh z rezultati iskanja Google.

Po izbiri vrste kampanje bodo morali oglaševalci izbrati svoje nastavitve, vključno z državo/teritorijem, jezikom, časovnim pasom, dnevnim proračunom (najvišjim zneskom, ki ste ga pripravljeni porabiti na dan za kampanjo) in strategijo ponudb (načinu kako optimizirati porabo za Google oglaševanje).

Po nastavitvi nastavitev kampanje bodo oglaševalci preusmerjeni na stran “Oglasne skupine”, kjer lahko ustvarijo novo oglasno skupino.

Oglaševalci morajo nato vnesti ime oglasne skupine, nastaviti privzeto ponudbo (najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni porabiti za klik na oglase v tej skupini) in izbrati ključne besede, za katere želite, da se sprožijo vaši oglasi. Tu izbirajte preudarno, saj bo od tega odvisno, ali bodo vaši oglasi prikazani in koliko boste plačali na klik.

Ko ustvarite oglasno skupino, boste preusmerjeni na stran “Ustvari svoj prvi oglas”, kjer lahko ustvarite besedilni oglas. Vnesite besedilo oglasa in URL, nato pa kliknite “Shrani”.

Po ustvarjanju prvega oglasa se boste vrnili na nadzorno ploščo kampanj. Ko je kampanja aktivna in deluje, lahko oglaševalci preverijo njeno uspešnost prek zavihkov “Uspešnost” in “Nastavitve”. V zavihku “Uspešnost” so na voljo podatki o uspešnosti v obliki klikov, prikazov (kolikokrat je bil oglas prikazan), stopnje klikov (število klikov, deljeno s številom prikazov) in stroškov na klik.

Prek storitve Google AdWords Express – poenostavljene različice storitve AdWords za podjetja z malo časa ali izkušenj – lahko lastniki podjetij vzpostavijo račun. Če želijo ustvariti kampanjo, morajo preprosto vnesti ime svojega podjetja, izberite kategorijo in vnesite njihov naslov.

AdWords Express nato iz vaše strani Google+ črpa ključne besede in išče druga podjetja v bližini, ki so podobna vašemu, na podlagi česar vam prikaže najustreznejše oblike oglasov. Oglaševalci lahko na podlagi teh podatkov izbirajo med besedilnimi in slikovnimi oglasi glede na to, kaj najbolje deluje pri njihovem občinstvu. Poleg tega se lahko s klikom na “Spremeni obliko oglasa” odločijo, ali bodo izvajali razširjeni besedilni oglas (ETT) ali slikovni oglas. Upoštevajte, da morajo biti oglasi ETT dolgi največ 40 znakov, medtem ko slikovni oglasi ne smejo biti večje od 200 x 250 slikovnih pik; vsi oglasi potrebujejo vsaj eno vrstico z opisom, dolgo najmanj 25 znakov. Oglaševalci morajo izbrati tudi lokacijo podjetja in ciljne stranke ter določiti dnevni proračun in najvišjo ponudbo CPC. Ko kliknete “Shrani in nadaljuj”, bo AdWords Express samodejno ustvaril oglas in ga takoj začel izvajati.

Lastniki podjetij lahko nato preverijo uspešnost kampanje prek zavihka “Poročila”, ki vsebuje podatke o prikazih, klikih, CTR in stopnji konverzije (število ljudi, ki izvedejo želeno dejanje, deljeno s skupnim številom klikov). V tem zavihku lahko tudi ustavijo ali izbrišejo oglase ter urejajo možnosti ciljanja in proračune.

Na splošno je Google AdWords zmogljivo orodje, ki lahko podjetjem pomaga doseči nove stranke in povečati njihovo spletno prisotnost. Vendar pa se je treba zavedati, da je uspeh storitve AdWords je odvisna od izbire pravih nastavitev kampanje in možnosti ciljanja ter ustvarjanja ustreznih in prepričljivih oglasov. Z nekaj časa in truda lahko vsako podjetje doseže, da bo AdWords deloval zanj.

Google AdWords je učinkovit način za doseganje novih strank in rast podjetja na spletu. Vendar pa se je treba zavedati, da je uspeh z AdWords odvisen od izbire pravih nastavitev kampanje in možnosti ciljanja ter ustvarjanja ustreznih in prepričljivih oglasov. Z nekaj časa in truda lahko vsako podjetje doseže, da bo AdWords deloval zanj.

Če iščete več informacij o tem, kako uporabljati Google AdWords, ali želite pomoč pri vzpostavitvi prve kampanje, se še danes obrnite na našo ekipo certificiranih strokovnjakov. Z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja

Spletna optimizacija je postopek, s katerim dosežemo, da je spletno mesto čim bolj učinkovito in uspešno. To vključuje izboljšanje zasnove, strukture, vsebine, hitrosti in zmogljivosti spletnega mesta.

Članki iz iste kategorije:

  • Kvalitetna izdelava spletnih strani
  • Programiranje – kjer je kvaliteta je ključnega pomena
  • Internet – novi medij
  • Ugodna vzpostavitev spletne strani
  • Preverimo domeno pred nakupom

Blog objave

  • Motor v avtomobilu uporablja različne jermene

    Motor v avtomobilu uporablja različne jermene

    Vsak avtomobil je sestavljen iz mnogo različnih komponent, ki morajo delovati brezhibno, da se lahko peljemo po cesti. Motor pa je najbolj kompleksen del vsakega …
  • Kje kupovati najbolj kakovostne in cenovno dostopne rezervne dele za avto?

    Kje kupovati najbolj kakovostne in cenovno dostopne rezervne dele za avto?

    Če ste lastnik oziroma uporabnik avtomobila, potem ste verjetno tudi sami kdaj v zelo hitrem času potrebovali kakšnega od rezervnih delov za avto. Seveda ste …
  • Izbira izboljšanega pokrivala za avto

    Izbira izboljšanega pokrivala za avto

    Vemo, da nam cerada za avto lahko izjemno dobro koristi. Slednje velja zlasti za vse tiste, ki denimo nimajo garažnega prostora ali drugega podobnega mesta, …
  • Kako učinkovito je lahko korito za prtljažnik avtomobila?

    Kako učinkovito je lahko korito za prtljažnik avtomobila?

    Korito za prtljažnik avtomobila vam je morda že zelo dobro poznano, ker ga uporabljate že nekaj časa in zagotovo lahko trdite, da se vam je …
  • Zaščitimo avtomobil pred nepredvidljivim vremenom

    Zaščitimo avtomobil pred nepredvidljivim vremenom

    Vsak avtomobil, nov ali star, predstavlja veliko investicijo. Obenem pa je to dandanes ključno prevozno sredstva za mnogo posameznikov. Ohranjanje tehnične brezhibnosti našega vozila je …
  • Zakaj v avto nameščati prevleke za sedeže?

    Zakaj v avto nameščati prevleke za sedeže?

    Prevleke za avtomobilske sedeže lahko vidite v številnih vozilih, saj opravljajo zelo pomembno funkcijo. Ščitijo namreč sedeže vozila pred umazanijo in drugimi nevšečnostmi. Gre torej …
  • Razlogi za izgorelost

    Razlogi za izgorelost

    Neglede na naš poklic, starost ali spol, lahko izgorelost doleti kogarkoli od nas. Tako se počutimo dalj časa brez energije in moči. To pa se …
  • Kaj je medicinska hipnoza in pri čem vse vam lahko pomaga?

    Kaj je medicinska hipnoza in pri čem vse vam lahko pomaga?

    Morda je vaše prepričanje o hipnozi povsem napačno, saj tovrstni pojav poznate zgolj s televizijskih ekranov. Hipnoza pa je vse prej kaj drugega, kot pa …
  • Katere škarje za živo mejo so prave za naše potrebe

    Vsak pripomoček ali stroj, kateri je namenjen domači rabi, je seveda z določenim namenom ali funkcijo. Tako koristimo razne reči, ki so nam v pomoč …
  • Izbira in nakup vrhunskih gozdarskih čevljev

    Izbira in nakup vrhunskih gozdarskih čevljev

    Gozdarski čevlji za marsikoga med vami predstavljajo zelo pomemben kos opreme, saj se vsakodnevno sprehajate in delujete na precej zahtevnih terenih. Kljub temu pa čisto …

Kategorije

  • Avtomobilizem
  • Avtomoto
  • Darila in promocija
  • Dom
  • Dom in oprema
  • Ekonomija in poslovanje
  • Izobraževanje
  • Lepota in moda
  • Lepota, moda in zdravje
  • Otroci in igrače
  • Posel
  • Potovanja in turizem
  • Promet
  • Računalništvo in tehnologija
  • Razno
  • Razno
  • Tehnologija
  • Umetnost
  • Vreme
  • Zabava
  • Zdravje

Podobne teme

  • Učinkovit način za pridobivanje potencialnih strank za vaše…
  • Nasveti za izdelavo spletne trgovine
  • Poročna fotografija kot večen spomin
  • Izzivi poročne fotografije
  • Investicija v nepozabne spomine
Sitemap
©2025 Nem.si | Built using WordPress and Responsive Blogily theme by Superb