Googlovo oglaševalsko omrežje vključuje zelo zmogljivo (in brezplačno) orodje za ustvarjanje in upravljanje oglaševalskih kampanj: AdWords. Osnovna zamisel orodja AdWords je, da morate za oglaševanje v Googlu ustvariti oglaševalsko kampanjo, tako da določite ključne besede, povezane z vašim podjetjem, najvišji znesek, ki ga želite zaračunati na klik, in mesto, kjer želite, da se oglasi prikažejo glede na stran z rezultati iskanja.
Google prikaže le en oglas na rezultat iskanja za vsako ključno besedo, ki je navedena v njegovi zbirki podatkov kot del oglaševalčevega računa. Če je več oglaševalcev izbralo isto ključno besedo, bo najvišji ponudnik dobil položaj na vrhu Googlove strani z rezultati, ko bo nekdo iskal to ključno besedno zvezo. Oglasi se prek Googlovega programa AdSense prikazujejo tudi na spletnih straneh, ki so povezane s ključnimi besedami v oglaševalčevem računu.
Ko nekdo klikne na oglas, se oglaševalcu zaračuna znesek, ki ga je določil kot najvišjo ponudbo, pomnožen z oceno kakovosti njegovega oglasa (številka, ki jo Google določi na podlagi dejavnikov kot so stopnja klikov ter ustreznost besedila oglasa in pristajalne strani). Ocena kakovosti se uporablja za določanje pogostosti prikazovanja oglasa in njegovega mesta na strani z rezultati iskanja ali na spletnem mestu; višja ocena kakovosti pomeni višje mesto in več prikazov oglasa.
Če želite začeti uporabljati program AdWords, se lahko oglaševalci prijavite na račun na spletni strani https://adwords.google.com/. Po ustvarjanju računa in prijavi bodo oglaševalci preusmerjeni na stran “Kampanje”, kjer lahko ustvarijo novo kampanjo.
Oglaševalci bodo morali nato izbrati vrsto kampanje, ki je lahko “samo iskalno omrežje” ali “samo prikazno omrežje” Za večino podjetij je najboljša izbira možnost “samo iskalno omrežje”, saj omogoča prikazovanje oglasov izključno na straneh z rezultati iskanja Google.
Po izbiri vrste kampanje bodo morali oglaševalci izbrati svoje nastavitve, vključno z državo/teritorijem, jezikom, časovnim pasom, dnevnim proračunom (najvišjim zneskom, ki ste ga pripravljeni porabiti na dan za kampanjo) in strategijo ponudb (načinu kako optimizirati porabo za Google oglaševanje).
Po nastavitvi nastavitev kampanje bodo oglaševalci preusmerjeni na stran “Oglasne skupine”, kjer lahko ustvarijo novo oglasno skupino.
Oglaševalci morajo nato vnesti ime oglasne skupine, nastaviti privzeto ponudbo (najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni porabiti za klik na oglase v tej skupini) in izbrati ključne besede, za katere želite, da se sprožijo vaši oglasi. Tu izbirajte preudarno, saj bo od tega odvisno, ali bodo vaši oglasi prikazani in koliko boste plačali na klik.
Ko ustvarite oglasno skupino, boste preusmerjeni na stran “Ustvari svoj prvi oglas”, kjer lahko ustvarite besedilni oglas. Vnesite besedilo oglasa in URL, nato pa kliknite “Shrani”.
Po ustvarjanju prvega oglasa se boste vrnili na nadzorno ploščo kampanj. Ko je kampanja aktivna in deluje, lahko oglaševalci preverijo njeno uspešnost prek zavihkov “Uspešnost” in “Nastavitve”. V zavihku “Uspešnost” so na voljo podatki o uspešnosti v obliki klikov, prikazov (kolikokrat je bil oglas prikazan), stopnje klikov (število klikov, deljeno s številom prikazov) in stroškov na klik.
Prek storitve Google AdWords Express – poenostavljene različice storitve AdWords za podjetja z malo časa ali izkušenj – lahko lastniki podjetij vzpostavijo račun. Če želijo ustvariti kampanjo, morajo preprosto vnesti ime svojega podjetja, izberite kategorijo in vnesite njihov naslov.
AdWords Express nato iz vaše strani Google+ črpa ključne besede in išče druga podjetja v bližini, ki so podobna vašemu, na podlagi česar vam prikaže najustreznejše oblike oglasov. Oglaševalci lahko na podlagi teh podatkov izbirajo med besedilnimi in slikovnimi oglasi glede na to, kaj najbolje deluje pri njihovem občinstvu. Poleg tega se lahko s klikom na “Spremeni obliko oglasa” odločijo, ali bodo izvajali razširjeni besedilni oglas (ETT) ali slikovni oglas. Upoštevajte, da morajo biti oglasi ETT dolgi največ 40 znakov, medtem ko slikovni oglasi ne smejo biti večje od 200 x 250 slikovnih pik; vsi oglasi potrebujejo vsaj eno vrstico z opisom, dolgo najmanj 25 znakov. Oglaševalci morajo izbrati tudi lokacijo podjetja in ciljne stranke ter določiti dnevni proračun in najvišjo ponudbo CPC. Ko kliknete “Shrani in nadaljuj”, bo AdWords Express samodejno ustvaril oglas in ga takoj začel izvajati.
Lastniki podjetij lahko nato preverijo uspešnost kampanje prek zavihka “Poročila”, ki vsebuje podatke o prikazih, klikih, CTR in stopnji konverzije (število ljudi, ki izvedejo želeno dejanje, deljeno s skupnim številom klikov). V tem zavihku lahko tudi ustavijo ali izbrišejo oglase ter urejajo možnosti ciljanja in proračune.
Na splošno je Google AdWords zmogljivo orodje, ki lahko podjetjem pomaga doseči nove stranke in povečati njihovo spletno prisotnost. Vendar pa se je treba zavedati, da je uspeh storitve AdWords je odvisna od izbire pravih nastavitev kampanje in možnosti ciljanja ter ustvarjanja ustreznih in prepričljivih oglasov. Z nekaj časa in truda lahko vsako podjetje doseže, da bo AdWords deloval zanj.
Google AdWords je učinkovit način za doseganje novih strank in rast podjetja na spletu. Vendar pa se je treba zavedati, da je uspeh z AdWords odvisen od izbire pravih nastavitev kampanje in možnosti ciljanja ter ustvarjanja ustreznih in prepričljivih oglasov. Z nekaj časa in truda lahko vsako podjetje doseže, da bo AdWords deloval zanj.
Če iščete več informacij o tem, kako uporabljati Google AdWords, ali želite pomoč pri vzpostavitvi prve kampanje, se še danes obrnite na našo ekipo certificiranih strokovnjakov. Z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja
Spletna optimizacija je postopek, s katerim dosežemo, da je spletno mesto čim bolj učinkovito in uspešno. To vključuje izboljšanje zasnove, strukture, vsebine, hitrosti in zmogljivosti spletnega mesta.