Medalji časti kljub odlični grafiki in aktualnim konfliktom ni pomagala niti polemika še pred izidom, nastala v ZDA, Britaniji in drugih državah, ki imajo vojake v Afganistanu, v kateri so se konservativnejši krogi zgražali nad tem, da lahko igralec v večigralstvu nastopi tudi kot talibski upornik in strelja zavezniške vojake. Družba Electronic Arts, ki je prisegala na realizem, je nato nekoliko popustila in talibe preimenovala v »opozicijo«.
Prejšnji Call of Duty so prodali v 20 milijonih izvodov, zaslužil pa je dobro milijardo dolarjev. Reklamni film za novi Klic dolžnosti si je na spletnem portalu YouTube ogledalo že več kot pet milijonov ljudi. Založniška hiša Activision Blizzard je izdala tudi različico Black Ops za Nintendov Wii. »Povprečnega uporabnika Wiija igra (http://cloveknejezise.com/) verjetno ne bo zanimala, a kljub temu se ji odpira potencialni, še večji trg,« je dejal Harding-Rolls. Igra je na prodaj tudi v 3D različici, a zanjo bo treba imeti ustrezna stereoskopska očala in primeren televizijski aparat, kar trenutno še precej stane.
Takoj ob izidu Call of Duty: Black Ops so se pojavila tudi poročila o resni napaki v večigralstvu: med streljanjem se lahko v zraku pojavi lebdeče sadje. Čeprav je bil avtor posnetka na YouTubu ogorčen nad »šlamparijo«, pa takšna malenkost verjetno ne bo škodila prodaji igre, saj v bliskoviti akciji igralec nima ravno na pretek časa, da si ogleduje, ali sadje stoji na mizi ali nekaj centimetrov nad njo. Edina resna zamera, se strinjajo ocenjevalci, bi lahko bila kratkost igre, ki jo izkušen igralec v enoigralskem načinu lahko konča v šestih urah. A to je trend, ki spremlja skoraj vse nove streljačine. Daleč so časi strelskih iger, ki si jih lahko igral po več dni.